Satın Alma Yönetimi Yazılımı
Doğruluk ve Verimliliği
ARTTIRIN
Tüm Satın Alımları
TAKİP EDİN
Büyük Ölçekli Alımları Kolayca
YÖNETİN
Satın Alma Yönetim Yazılımı:
d-BUY
Satın Alma Yönetim Yazılımı d-BUY, orta ve büyük işletmelerde tüm satın alım süreçlerinizi kontrollü ve kolay şekilde yönetmenize yardımcı olur. Bu satınalma programı ile klasik satın alma modellerinden daha farklı olarak, satın alımına çıkacağınız ürünün stok seviyesini, bütçesini, tedarikçi notunu, eski satın alım fiyat dengenizi öne çıkartarak tedarikçilerinizden kısa sürede teklif almanıza yardımcı olur, daha büyük satın alımlarda ihtiyaç duyduğunuz elektronik ihale organizasyonunu sağlar.
Modüller
Talep Yönetimi
Kullanıcıların satın alma taleplerini oluşturmasına, onaya sunmasına ve takip etmesine imkan sağlar.
Tedarikçi Yönetimi
Tedarikçilere ait kontak bilgileri, performans tarihçeleri gibi bilgileri saklayarak onaylı onaysız tedarikçi yönetimini kolaylaştırır.
Satın Alma (PO – Purchase Order) Yönetimi
Taleplerin satın alma siparişine dönüşünü yönetebilir, statü takiplerini sağlar, uyarı mekanizmaları ile süreçlerde gecikmeleri engeller.
Teklif Yönetimi
Tedarikçilerden gelen tekliflerin çizim, teknik bilgi gibi detaylarına ait katalog yönetimi sağlar.
Sözleşme Yönetimi
Satın alma sözleşmelerinin organizasyonu ve takibini kolaylaştırır, hukuk departmanları ile ortak yönetimi sağlar.
Fatura Yönetimi
Talep-Sipariş-Fatura eşleştirmesi ve yönetimini sağlar.
Bütçe Yönetimi
Şirketlerin satın alma desenlerini çıkartarak bütçe oluşturma ve yönetimine destek olur.
ERP ile Entegrasyon
Firmaların ERP ’leri ile kolayca entegre olabilir.
Uyum ve Risk Yönetimi
Satın alma politikaları ve düzenlemelerini ile uyumu gözeterek, dolandırıcılık olasılıklarını azaltır.
Raporlama ve Analiz
Gelecekteki satın alma kararlarının daha etkili verilebilmesi için raporlama ve inceleme imkanı sağlar.
İş Akış
Satın alma iş akışlarının oluşturulmasına imkan verir.
Yetki ve Güvenlik
Satın alma bilgilerine erişim için yetkilendirme sağlayarak data güvenliği sağlar.
Mobil Yönetim
Mobil cihazlardan erişim sağlayarak, satın alma süreçlerinin takibini kolaylaştırır.
e-ihale
E-ihale modülü, satın alma prosesini klasik modele göre daha kesintisiz, çok daha şeffaf ve etkili neticelenmesini sağlar.
Basitlik
Tedarikçileriniz online ihalelerinize kolaylıkla kayıt olabilir, tüm bilgilerini kısa sürede değerlendirmeye sunabilir.
Anında Erişim
İhaleyi yöneten tüm iş ortakları anlık olarak doküman kontrollerini sağlar.
Değerlendirme
Teklifleri önceden tanımlanmış kriterlere göre değerlendirme ve puanlama sürecini otomatikleştirir, objektifliğin ve şeffaflığın korunmasına yardımcı olur.
Ekoloji
Tüm teklifler elektronik ortamda iletilebilir, kırtasiye maliyeti ve uğraşısından kurtulursunuz.
Bildirimler
Önemli kilometre taşları, güncellemeler ve açıklamalar için otomatik bildirimler gönderir.
Entegrasyon
Kesintisiz veri akışı için ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) veya CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) gibi diğer kurumsal sistemlerle entegre olur.
Koruma
İhale süresince elektronik ortamda sunulan tüm bilgilerin deforme olması veya manipüle olmasını engelleyebilirsiniz.
Güvenlik
Hassas bilgileri korumak için sağlam güvenlik önlemleri uygular, ilgili yönetmelik ve standartlara uygunluğu sağlar.
Tarihçe
Sistemdeki tüm faaliyetlerin ayrıntılı bir denetim izini sürdürür, İhale süreci boyunca şeffaflığı ve hesap verebilirliği sağlar.
Esneklik
Tedarikçileriniz dilediği zaman bilgilerini güncelleme imkanına sahip olabilir.
İşbirliği
Ortak girişimler veya konsorsiyum tekliflerinde birden fazla teklif sahibi arasında işbirliği, iletişim ve belge paylaşımına olanak tanır.
Veri Koruma
Kontrollü erişim sağlamak için belirli izinlere sahip farklı kullanıcı rollerini tanımlar. Hassas bilgileri korur ve veri bütünlüğünü korur.